woensdag 3 augustus 2011

kalligrafie, puzzelen

Niet zo heel veel werk meer aan koe 3, dus dat komt wel goed vandaag.
De kalligrafie les loopt ook op zijn einde, vandaag een tekenopdracht en die doe ik graag en dan dit weekend het huiswerk proberen te maken dan kan dat maandag op de bus.
Verder genieten van het mooie weer natuurlijk en misschien met een legpuzzel wat buiten zitten en ondertussen luisteren naar mijn luisterboek: Kim Edwards "The Memory Keeper's Daughter" een aangrijpend verhaal van een dokter die besluit de geboorte van het tweede kind van een tweeling met Down syndroom geheim te houden, en het meisje als doodgeboren te laten verdwijnen, hoe ga ik hier niet verklappen. Klinkt een beetje tacky en huilerig maar is goed geschreven tot hiertoe en prima voorgelezen. Luisterboeken heb ik pas de laatste maanden ontdekt en maken het mogelijk om te quilten en te tekenen en zo zonder dat je hersens dezelfde gedachten blijven doormalen. Ok soms is dat een goede zaak maar af en toe wil ik toch wel eens een beetje rust van mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten