dinsdag 2 augustus 2011

betreffende de werking

Je moet het me maar niet euvel duiden maar mijn mooie plannetje om aparte pagina's aan te maken voor al mijn "interesses''  en daar berichten op te zetten naargelang wat ik die dag van plan ben, kan niet volgens de blog-handleiding. Dus vanaf nu andere werking van deze blog. Hoe ik de indeling krijg zoals ik hem wil dat zie ik dan nog wel.

Dus vandaag weer een koetje tekenen, nummer drie ondertussen al, de meest recente foto staat op de hoofd pagina van de blog, de andere gaan naar de desbetreffende pagina. Wat een gedoe allemaal, maar eenmaal als ik dit beestje getemd heb zal het wel goed werken zeker.
Ben er over aan het denken of ze goed genoeg zijn om in een kadertje te hangen, en hoe ik dat dan zou doen, stel dat ik er 6 teken, allemaal samen in een groot KOE-kader of allemaal kleintjes naast en onder elkaar? Iets om over na te denken, en trouwens ik heb nog maar 2 koetjes af.

Verder de kalligrafie les is nodig aan oefening toe, de half-unciaal staat op het programma en heb ik nog niet in de pen. Ik zie wel hoe ver ik kom vandaag.

Het weeer is niet zo mooi meer, jammer want die warme dagen deden me goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten