donderdag 4 augustus 2011

kalligrafie, puzzelen, quilten

Koe 3 is opgeladen, is klaar, voor ik verder ga met de koeienreeks wacht ik op mijn nieuwe kleurpotloden, inktense van Derwent, die ik besteld heb en een beter soort papier.
De afbeelding van het acanthusblad voor de kalligrafieles is ook klaar, maar de rand met acanthusbladeren uit een perikopenboek (een boek waarin delen van de evangelie tijdens de liturgie werden gelezen)  is voor vandaag, niet in zwart-wit maar in kleur en echt als een boord voor een tekst.
Verder hopelijk komt de zon er meer door en kan ik buiten werken, ik heb gisteren ook nog een beetje aan de Japanse tijgerpuzzel gewerkt (50 op 70 cm en 1500 stukjes) is een moeilijke maar dat maakt het juist boeiend om te doen.
Ik heb ook een paar foto's van mijn Chagall-quilt in wording opgeladen op de quilt pagina.
Het was een prima dag gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten