zaterdag 6 augustus 2011

een zaterdag

Vandaag vallen er weer een paar dingen op zijn plaats.
Met ouder te worden begin ik te snappen waarom ik sommige dingen in mijn leven doe of heb gedaan.
Heel veel zaken zijn die ik geleerd heb, of die mijn interesse gewekt hebben, waar ik cursussen voor heb gevolgd, of over gelezen heb en ga zo maar door beginnen nu meer en meer door te spelen in de richting die mijn leven uitgaat.
Ben vandaag lid geworden van 'T Creatief Atelier' hier in de buurt, in Stabroek ( http://www.creatiefatelier.be/) en kan daar weer een deel van mijn zeg maar gaven, vaardigheden, creativiteit gaan uiten.
Ik heb graag nieuwe uitdagingen.
Wat gaat er nog met mij gebeuren....

De Inksense kleurtjes zijn aangekomen, dus koe 4 ga ik daarin maken, hoewel misschien beter deze koe ook nog met gewone kleurpotloodjes dan heb ik er vier, en dan die vier samenbrengen in een groter werk dat dan meer van een aquareltechniek zal hebben dan echt potlood. Ja dat is een beter idee.

Maar eerst moet ik mijn boord voor de kalligrafieles nog beter maken. Ik ben er niet zo goed in om nauwkeurig en strak te werken, ik probeer dat altijd wel maar verlies de draad onderweg. Net als in mijn leven. Daarom zijn die momenten zoals vandaag waarin ik een beetje het geheel zie zo een openbaring voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten