zondag 21 augustus 2011

zondag en heel warm

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik nog iets geschreven heb. Maar soms gaat het leven zo hard dat er niet voor alles tijd is. Veel nieuwe plannen vragen in het begin veel tijd om alles netjes in elkaar te laten passen.
Mijn kalligrafie huiswerk voor les 7 is naar de lerares, dus dat is alvast gelukt. Ook de nieuwe op stapel staande cursus in het CC De Schelde gaat hopelijk in orde komen. Nu de schilder-reis naar Normandië niet doorgaat wegens gebrek aan belangstelling, kan ik zelf op Scheldevent, 3 september,  mijn inschrijving gaan regelen.
Jammer maar de reis gaat niet door wegens gebrek aan belangstelling, volgens mij was die ook veel te duur, dus misschien maar goed dat het niet doorgaat, kan ik de centen aan iets anders besteden. Het is al lang een droom van mij om iconen te leren schilderen dus heb ik de materialen daarvoor gekocht en ook 2 DVD's die alles van naadje tot draadje uitleggen, ben benieuwd of mij dat lukt om zulke rotsvaste en streng geïndoctrineerde schilderijen te maken. Lijkt me wel rustgevend als je je alleen met techniek en spiritualiteit, als je daar voor gaat tenminste, moet bezighouden en niet met creativiteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten