zondag 14 augustus 2011

Boekendag Lillo

Gisteren ben ik met de pendelbus naar Lillo geweest, dat is zo wat de enige manier om daar zonder auto te geraken. Het was nog wel miezerig en koud maar ik heb het er toch maar op gewaagd. Ik wilde graag kennismaken met Sylvia van het Creatief Atelier, en eens kijken wat ze daar allemaal doen. Er was in de kerk van Lillo een kleine opstelling met veel kaarten en kleine werkjes die je kon kopen. Heb er een heel leuke kaart gekocht voor Bompa zijn 90ste verjaardag vandaag.
Dat viel allemaal goed mee, en het ijs is dus gebroken, ik kijk er naar uit om bij Sylvia de workshops te gaan doen.
Vandaag staat de zon aan de hemel, en het is volle maan geweest dus misschien houdt de weersverbetering een tijdje aan, we hebben allemaal behoefte aan wat zon en warmte na die ellenlange koude en vooral natte weken.
Verder vandaag de tekst op mijn middeleeuwse pagina schrijven. Gisteren heb ik de boord helemaal afgemaakt. Misschien niet zo verstandig om niet eerst de tekst te schrijven en dan de boord te tekenen, maar op deze manier let ik misschien beter op en maak ik minder fouten. Ik zal zien later.
Joppe is pas laat thuis vandaag, dus veel tijd om van alles te doen. Misschien kom ik er zelfs wel toe om een pagina van FW te hertalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten